Wat heeft Klantbeleving en met Werkplezier met elkaar te maken en wat is daarbij belangrijk op de werkvloer? Deze vraag kwam naar voren tijdens een workshop, die Solution trainingen heeft gegeven voor alle (assistent) bedrijfsleiders van de winkels van Bomont.
Workshop
Tijdens deze workshop kwamen de resultaten naar voren van de klantbezoeken, die zijn gedaan voor alle winkels van Bomont. Maar ook is besproken welke aspecten hierbij belangrijk zijn. Hierin kwam aan de orde wat ‘klantbeleving’ te maken heeft met werkplezier, waarbij de visie van Bomont m.b.t. saamhorigheid en betrokkenheid van medewerkers (‘Bomont is één familie’) centraal stond.
Tevens gingen alle teams aan de slag met de ‘Speerpunten van Werkplezier’ en werd besproken hoe zij dit op de werkvloer kunnen inzetten. Met veel energie en enthousiasme gaan alle team hiermee aan de slag op de werkvloer en volgt er komende periode nog een vervolgtraining.
Wilt u voor uw medewerkers/managers ook een effectieve en interactieve training over Klantbeleving of Werkplezier? Neem contact met ons op.