E-learningcursussen voor reisadviseurs
Solution trainingen.nl biedt speciaal voor alle reisadviseurs verschillende praktijkgerichte
E-learningcursussen op het gebied van verkoop, klantgerichtheid en management.
Er wordt gebruik gemaakt van tekst, beeld en filmpjes. Tevens wordt de lesstof afgewisseld met enkele oefeningen.
Aan het einde van iedere cursus kunt u een handige hand-out (PDF) downloaden, waarin de belangrijkste lesstof wordt herhaald.
E-learningcursussen
1. ?Klanten helpen te kopen?
Tijdens deze cursus wordt er aandacht besteed aan klantgerichtheid tijdens het verkoopgesprek aan de balie. Tevens gaan we het hebben over cross- en up-selling, hoe je kunt doorpakken om vervolgens de klant helpt te kopen en om kan gaan met verschillende bezwaren van de klant.
Tot slot krijg je tips hoe je de klant dat ?happy-momentje? kan geven.
2. ?Scoren met jouw reisvoorstel?
Een mooi reisvoorstel maken kan iedereen, maar doorpakken en hiermee scoren is niet altijd makkelijk. Je krijgt tips hoe je op een effectieve manier de wens van de klant kunt analyseren, om vervolgens te scoren met jouw reisvoorstel. Je leert hoe je na het reisvoorstel effectief na belt en hoe je de klant helpt te kopen op het gebied van cross- en up-selling (ook al vraagt de klant hier niet altijd om).
3. ?Klanten zijn eigenlijk n?t mensen?
Deze cursus laat zien dat we allemaal anders zijn en andere behoeftes hebben. Je wordt bewust wat er zoal mis kan gaan in het contact met de klant, hoe je dit kunt voorkomen en hoe het anders kan. Je leert hoe je de klant goed kunt inschatten en in kunt spelen op zijn behoefte en beleving. Ook komen er verschillende ‘lastige’ klanten aan bod, o.a. de ‘Internet’ klant, de ‘onduidelijke’ en de ?twijfelende klant, maar ook de K-klant!
4. ?Timemanagement?
Tijdens deze cursus leer je doelen te stellen, te plannen en heldere prioriteiten te bepalen.
Door de handige tips krijg je inzicht hoe om te gaan met tijdrovers en tijdverspillers. Je leert hoe je stress kunt verminderen en je overzicht kan vergroten. Na deze E-learning ben je in staat om nee te zeggen en taken uit te besteden.
Kortom; je wordt weer baas over je eigen tijd.
5. ?Stop met leiding geven?
Deze cursus is voor de leidinggevende die advies willen hebben over coachend en empatisch leidinggeven. Je leert in te spelen op verschillende type medewerkers d.m.v. het coachmodel.
Je krijgt tips voor het aanspreken van medewerkers op hun verantwoordelijkheden, effectief feedback te geven en concreet SMART doelstellingen neer te zetten. Tot slot komen verschillende coachvaardigheden aan bod.
Kosten
U kunt een abonnement afnemen per reisbureau.
Alle medewerkers van het reisbureau kunnen dan gedurende het gehele jaar de bovenstaande E-learningcursussen onbeperkt volgen.
Gratis Demo of meer informatie:
Wilt u eerst gratis een demo bekijken of meer informatie, neem contact met ons op: info@solutiontrainingen.nl of bel 06-22985808.