Klantgerichtheid
Een glimlach naar de klant is niet meer voldoende. De klant verwacht meer; enthousiasme, juiste informatie, meedenken, inspelen op zijn of haar behoefte, eerlijkheid en toegevoegde waarde. Maar het speerpunt van deze training is ‘persoonlijke aandacht.
Hospitality
Oprechte aandacht, interesse voor je gast en gastvrije mindset zijn onderwerpen, die centraal staan bij de training ‘Hospitality’. Je klant (gast) ontvangen met een hartelijk welkom, waarbij die eerste indruk belangrijk is en hoe jij jouw gast dat ‘happy’-moment kan geven komen zeker aan bod.
Presentatietechnieken
Effectiever leren presenteren zonder spanning en met plezier? Tijdens deze training leert u onder andere structuur te gebruiken, een professionele houding aan te nemen, contact te maken met het publiek, overtuigingskracht te gebruiken en effectief om te gaan met audiovisuele hulpmiddelen. Het woord is aan u!
Presenteren op de beurs
Krachtige zelfpresentatie, durven te communiceren met de passant, de juiste vragen stellen en koopsignalen herkennen. Dit zijn een aantal van de onderwerpen tijdens deze training. Haal maximaal rendement uit een beurs!
Omgaan met klachten
Blij worden van een klacht? Dat kan met deze praktijkgerichte training waarbij u leert een positieve benadering aan te nemen, klachten te analyseren, oplossingsgericht en klantgericht te handelen, maar vooral uw klant te behouden.
Klantgericht telefoneren
Professioneel telefoneren door de juiste communicatievaardigheden, structuur te gebruiken, vraagtechnieken en klantgericht te handelen. Dit zijn enkele onderwerpen tijdens deze training. Na de training beheerst u het telefoneren met de? ?lastige? klant en kunt u effectief inspelen op de behoefte van uw klant.
Zakelijke correspondentie
Vindt u brieven schrijven lastig of leveren e-mails u niet altijd de gewenste respons op? Wij leren u de do’s & don’ts van een effectieve brief en effectief communiceren via e-mail.
Alle trainingen worden op maat voor uw bedrijf samengesteld, zodat de deelnemers praktijkgericht worden opgeleid. Zie ook informatie over onze werkwijze.
Neem contact met ons op voor vragen of meer informatie.