Het effectieve verkoopgesprek (basis)
Basisvaardigheden voor een effectief verkoopgesprek
Binnen komen is binnen blijven (vervolgtraining)
Een mix van; analyseren van de wens, klantgerichtheid, overtuigingskracht en commercieel handelen.
Aftersales & acquisitie
Als de klant u niet meer benadert, dan benadert u toch gewoon de klant. Hoe? Dat leer je tijdens deze training.
Up- & Cross-selling
Up-selling en/of cross-selling genereerd niet alleen meer omzet, maar zorgt ook voor meer tevreden klanten.
Help dus je klanten met kopen!
Effectief chatten met je klant
Wat zijn de do’s en don’ts van live chatten en hoe geef je snel en adequaat antwoord op de vraag van de klant? Dit zijn o.a. de onderwerpen tijdens deze training.
Verkopen via email en de winnende reisvoorstellen
De professionele structuur voor een effectieve email en kenmerken en tips voor het winnende reisvoorstel.
Het telefonisch verkoopgesprek
Algemene communicatievaardigheden, klantgericht handelen en commercialiteit tijdens het telefonisch verkoopgesprek.
Hierboven zomaar een aantal voorbeelden. De trainingen kunnen op maat voor u worden samengesteld?
Neem contact met ons op voor vragen of meer informatie.